18 Haziran 2011 Cumartesi

biri "sezen" mi dedi?evet evet dedi ben dedim "sezen"dedim:)

"Vay" arkadaş!
Sezen hayranı değilimdir ama bu son albüm beni Sezen manyağı yapıp çıkarcak nerdeyse,nasıl güzel o şarkılar..Yani bu şarkılar,hangisinden başlasam ki hepsine tek tek yorum yapacak gücüm de yokta seçeyim meselaa "VAY!" sevdim bu şarkıyı garip bir huzur var şarkıda çok bunalım gibi gözükse de değil aslında:)
sonraaa 
"AŞKA ŞÜKREDERİM" var mesela ben "aşk kadını" olduğumdan kendimi buldum bi parça "yeter ki aşk olsun katlanırım her şeye seve seve;)"




sonraa ımm..
"AH FELEK YORDUN BENİ" var:)Kıpır kıpır bir Sezen şarkısı;sezen

son olarakta benim şarkım var artık o kadar çok dinliyorum ki benimsedim;"benim oldu o"dercesine sakınırım bu şarkıyı arkadaş!Şarkıyı özel kılan ve aslında bu kadar önemli Cemal Süreya" ile bir ilgisinin olması hatta baya bi ilgisinin olması,bir Cemal Süreya tutkunu için haklı görülür bir sebep,çok uzattım daha çokta yazabilirim şarkı'm "SAYIM" ama ben ona "SOLUĞUNDAN ÖPTÜM SENİ" demeyi yeğliyorum:)soluğundan öptüm seni!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder