11 Temmuz 2011 Pazartesi

Çok Pis Uçasım Var!

Ben baya zamandır yazmıyo muyum öyle mi hissediyorum..Bilemedim.Sonuçta burdaki "bayağı" kavramı kişiden kişiye göre değişir..Benimde yazı yazmaya 1-2 gün ara verince iyi hissetmeyen biri olduğumu göz önüne alırsak evet "baya" bi olmuş..
Neyse Merhaba :)
Aylardır rakı rakı diye tutturan ben muradıma erdim sonunda..Rakı can'dır..Dostuyla,muhabbetiyle,mezesiyle,müziğiyle bambaşkadır..Nitekim buda öyleydi..Bir tatlı huzur alırcasına hoş bir gece geçirdim..Huzurlu ve dingindim bir de neşeli..Hep efkar dağıtmak için içmemeli değil mi?Sonra yeni keşfimin okumak arzusuyla yanıp tutuştuğum "ilk" kitabını aldım.."İle"Aman kitabım bitmesin diye başlamadım bile..Biliyorum ki başlayınca bitecek ve bitmesini istemeyeceğim kadar güzel olduğuna eminim.
Sonra üstüne 2kitap daha aldım,o bitince "avuntu" olsun diye..Anlayacağınız üzre günlerimi kitaplarıma adamak hazırlıkları içerisindeyim..Kendimi bende bula bula bir hal oldum günlerdir biraz kitaplarda aramalıyım dedim.
Çocuksu bir mutluluk var içimde..Mutlulukla-mutsuzluk arasındaki o ince çizgide durur ya insan kimi zaman..İşte o zamanlardan kurtuluşa "şükran günleri" düzenleyesim var..Direncimi kaybetmeye yüz tuttuğum zamanlarda bana güç veren içimdeki gökyüzüne şükredesim ah bir de anlatasım var işte böyle..Daha öncede demiş miydim bilmiyorum ama "-ası,-esi" eki için belki de milyonlarca kez teşekkür etmeli Tanrı'ya..Favori "ek"im:)Her şeyi ne kadar da anlatılabilir kılıyor..Sanırım yakın zamanda bir teşekkür listesi hazırlamalıyım..
Azıcıkta bugün gittiğim film hakkında bilgi vereyim ya da kendimce eleştireyim..Filmimizin adı "Ruhlar Bölgesi"Filmi izlemek isteyen çok olduğundan(!) bir gün önceden salonu kapattık ve nihayetinde bugün 4kişi yayıla yayıla izledik..Hep derim yine diyorum ben filmden teknik açıdan anlamam ama diğer açısı neyse onuda anlamam lakin "korku/gerilim" kategorisindeki filmlerden de çok hoşlanmadığımdan baştan eksisini aldı.İnsanları korkutma,germe amacına ulaşmakta oldukça başarılı olsa da "Ruhlar Bölgesi 2"nin çekilebilmesi için çekilen son o kadar yaratıcıydı ki(!) nasıl bekliycem bilemiyorum.Sonuç olarak eğer yazın sıcağında Ankaradaysanız ve sinemaya gitmek için bir plan yapıyorsanız gitmeyin bu filme azizim.Gereksiz yere gerilmenin anlamı yok.Seçiminizi "İncir Reçeli"nden yana kullanın mesela..Oda ağlatıyo biraz gerçi ama olsun.Ağlamak iyidir,açılırsınız:)
Filmden müziğe geçiş yapmak isterdim lakin henüz yeni keşiflerim yok,hala bıraktığınız yerdeyim.Mabel Matiz'de yani,
ve şu sıralar en çok "Şüpheli Şarkının Şairi"ni dinlemekteyim..
Şair demişken;
Şair olasım var,
istanbul'a gidesim var,
hayat olasım var,
hayatta hayat olasım var,
gökyüzünde bulut olasım var belki de yıldız ya da bir kuş olasım var..Çok pis uçasım var!
Bugünlük bu kadar olsun,hayatınızdaki her şey gökyüzü tadında olsun.Sevgiyle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder