1 Ocak 2011 Cumartesi

Merhaba Sevgili Zaman İstasyonu,

Eski yıla veda edip yeni bir yıla başlayalı 1gün oldu ve bir zaman istasyonunda durmak gerekti.Ağlayarak girdiğim yeni yılı takiben güne ağlayarak devam ettim.Hayatımın tersine aktığı şu günlerde akışı değiştirmek için fazlasıyla çabalıyorum aslında..Neyse her şeye rağmen inanmak güzel bir şey..Umudunu yitirmemek.

Altüst olduğunu düşündüğüm hayatımı toparlama çabaları içindeyim.Hayatım mı altüst oldu yoksa ben mi hayatımı altüst ettim bilmiyorum ama geçecek inanıyorum.

Kaçmak çok kolay aslında,bırakıp gitmek mesela ben öyle düşünmüştüm.Kaçayım gideyim..Sonu olmayan ya da olan herhangi bir yere..Sonra karar verdim ve şöyle dedim 'Ne münasebet'Artık burdayım,ne çıkacaksa karşıma karşılamaya hazırım.Çok fazla gücüm olmasa da güçlü durmaya hazırım.

Ayy amma melankoli yaptım galiba..Bugünün şarkısı ne olsun dersen,günlerimin favori şarkısı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder