8 Ocak 2011 Cumartesi

Dileğini tutmuş sayar sonsuzdan geri.....



Bugün Ankara güneşle başladı güne ama o kadar güzel gözüktü ki gözüme,bas bas şarkı söylemek dertsiz tasasız düşünmeden bir gün geçirmek istedim,başaramadım orası ayrı ama yine de güzel bir gün geçirdim..Ayç,bet ve see tiyatroya gittik,her oyunda kaderi ölmek olan adını hala bilmediğim amca harikaydı yine...Buz gibi bir hava merhaba dedi bize tiyatro çıkışı,küçücük sebzeli böreği ekmek eşliğinde yiyip yine de doymadıktan soooraaa deli gibi waffle yedik ve çatlamak üzreyim hatta see çatlamış bile olabilir sesi çıkmıo:)Ayy ben bu bizim kızları pek seviyorum ya evde yatmayı yeğleyen tuçç adın geçmeli yazımda ondan belirtmek istedim öpüyorum:*

Bugün garip bir gün,mesela Sezen Aksu dinlemedim ve karar verdim..HAYAT,mahcubum sana ve UMUTLARIM size karşıda,bittiğinizi tükendiğinizi falan düşünüp saçma düşüncelere kapıldığım için özür dilerimki..:)

Kardeşi olmayan bir insan olmaktan pek nefret etmezdim küçükken,iyiydi hoştu ama büyüdükçe gıpta etmeye başladım..En son yaz okuluna kalana kadar bir karddeşim yoktu,sonra baktım kardeşim oluvermiş..Kan bağı olmasa da CAN-BAĞI oluvermiş iyikide oluvermiş hatta yaz okulu iyiki varsın ve hatta DAA iyiki hazırlıkta bol bol gezmiş hiç çalışmamışsın...

Ayy yine kopuk kopuk yazdım olsun yazıverdim işte..Bugün ruh halim

DİLEĞİNİ TUTMUŞ SAYAR SONSUZDAN GERİ..

Mutlu ol DAA..Mutlu ol oldu mu ve güçlü...


Karanlıktan korkmaktan vazgeçeli çok olmuştu,büyüdüğümü sandığım anda fark ettim ki yok cık büyümemişim..Karanlıktan hala korkuyorum ve hala hatalar yapıyorum ama bu büyümeyeceğim anlamına gelmiyor,Büyüyeceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder