15 Haziran 2011 Çarşamba

Ben de bir gün aklı başında insanlar gibi davranırım!Belki..

Oyy oyyyy diye başlayasım geldi yazıya!!
İşte Ankarayla aramda olan aşk zedelenmesin diye bu yaz da buralarda kaldım mı kaldım!Güya plan çoook ama aklımı çelen bir yatağım ve bir de bitmek bilmeyen bir yorgunluğum var.Ya ruhum yorgun ya da bedenim ya da her ikisi de neyse!
Dün iş hayatına pekte emin olmayan adımlarla bir giriş yaptım efendim.Ne zor işmiş çalışmak,öyle bir soluklanayım lüksün falan yok boş kaldı mı bir yere koşacaksın ama iyi tarafından bakmak gerekirse eğlenceli bir mağaza ürünler falan süper:oysho!İlk maaşımı yatırabilitem var zaten listemi yaptım hemen benim için en tehlikeli şey bir avm de çalışmak zaten:)Mağazama dönecek olursak(işte hemen de benim oldu;)
En çok fillili bir don beğendim asteriks için 35lira azizim ama don dediğime bakmayın şort niyetine giy gez falan yani hatta o kadar parayı veriyorsan öyle yap!Hani bir dona(ya da boxer mı demeliyim bilmiyorum ama) yazı yazacağıım aklımın ucundan geçmezken beni bu hallere düşürdü fillili don ahah:)Görsellerde arayıp arayıpta bulamadığım,indirime girerse şayet gk'ya alacağım fillili don bir gün telefon kaçırabilirsem fotosunu çekip koycam,koycam ki herkes görsün güzelliğini!
zaman kaybı da yaslarda falan işte!Annesi yılların eskitemediği vitrini veriyormuş.Hay Allahım!Ve aynı zamanda inanmak istediklerini yaşamakla meşgul Çocuğum kopardı beni gülmekten dilerdim ki şu msn konuşmasını koyayım da herkes ortak olsun bu komediye lakin ölmek için gencim.Gencim,ya valla gencim daha 21 olduğuma bakmasın kimse ruhum genç hala:)
Neyse işte fark ettim ki bugün delilik seviyem yüksek bu sebepten gözlerimi kapatayım derin bir nefes alayım ve biraz sakinleyeyim yahu!
Oha bir de zaman kaybı nın daktilosu var!Oha ben de.


p.s:Elbet ben de bir gün akıllı,aklı başında insanlar gibi davranırım!Davranır mıyım ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder