28 Haziran 2011 Salı

"o" işte

Takvim yaprakları 29/06/11'i akreple yelkovan 03.00 gösterirken yeni keşfim hakkında yazayım dedim.Tanışalı çok olmadı aslında 1-2saatlik bir şey ama ben sevdim Oruç Aruoba'yı şiiri sevmemden ötürü belki de..
Google'a sordum kimmiş neyin nesiymiş dedim sağolsun kırmadı beni döktü önüme bilgileri..
Neyse biraz şiir okudum,biraz kitaplarını araştırdım derken bir karar aldım en iyisi kitap kokusuyla okumak belki bir kahve eşliğinde..
Sonra önce hangi kitabını okuyacağıma karar verdim "İLE"Neden "İLE" derseniz "Damlasal Bir İçgüdüyle"
Neyse böyle işte..
Ha bir de bir keşif daha http://www.rainymood.com/  o kadar güzel ki ve o kadar huzurlu..Yağmurun sesini dinlemeyeli olmuş baya bir yağsa da dinlesem belki biraz ıslansam ya da sadece izlesem bide yağmur sonrası toprak kokusu var ya işte ona bayılsam ölsem bitsem.


Oruç Aruoba'dan bir şiirle yazımı bitireyim


Kendi olarak, sana gelen-


sana gereksinimi olmadan,seni isteyen-


sensiz de olabilecekken,senin ile olmayı seçen-


kendi olmasını,seninle olmaya bağlayan- 


"O" işte..
Kısa ve öz bir o kadar güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder