1 Temmuz 2011 Cuma

Sonuç olarak:"Ben incir reçeli severim"

Aylar aylar sonra izleyebildim "Ya Sonra"yı..Açık konuşmak gerekirse ben öyle çok anlamam filmden,teknik açıdan zaten anlamam da ne bileyim herkesin beğendiğini beğenmeyebilir,hiç kimsenin beğenmediğini de beğenebilirim yani o açısı hangi açısıysa onu da anlamam velhasıl kelam beğenmedim..Yani filmin konusunu ne bileyim kurgusunu beğenmedim..Evet oturdum zırıl zırıl ağladım ama bu filmin duygusallığından mıydı yoksa benim ağlamaya bahane aramamdan mı bilemedim..Alışılagelmiş kurguları sevmiyorum sevmemesine de Türk filmlerine karşı da garip bir antipatim var..Sahi "İncir Reçeli" denen süper ötesi film de bir Türk Filmi değil mi?Öyle..Neyse İncir Reçeli'ni severim bana bir şeyi sevme hakkı vermediklerinden mi severim?Sanmam..Sevme hakkım saklıdır benliğimde ama ben incir reçeli severiiimm :)


Deli gibi acıyan gözlerimi sevmem..Unutulmayı sevmem öyle hissetmeyi de sevmem..Nerden mi geldik buraya?İşte sevdiklerimden sevmediklerimden..Ruhiyeti fırkatımdan falan..
İçimde taşan bir şey var hissediyorum..Şu anki hissiyatım tam olarak budur.
Bir de offff diyesim var.Offf yani!
Neyse ya ben incir reçeli severim.
Bana şu anda biraz dinginlik lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder