6 Temmuz 2011 Çarşamba

"en güzel bişey"

Dengesi bozuk,kafası karışık canım Ankara'm sayesinde bugün bir ıslandım mı ıslandım..Islanırken sövdüm mü sövdüm bir o kadar da sevdim mi sevdim...Şimdi benim Ankara'ya olan aşkımın,bizim çok iyi anlaşıyoruz olmamızın sebebi daha net çıktı ortaya sanırım..İkimizin üstünde de bir "aşıklık hali" var..
İkimizde güneşli günlerimizde de olsak yağmuru seviyoruz çünkü ikimizde gökkuşağını mutlulukla özdeşleştiriyoruz..Sahaflarıyla,Dost'uyla önünden her geçtiğimde huzur bulduğum müzikler çalan Gizem Müzik'iyle,Karanfil'i,Yurtlar Sokağıyla ne bileyim işte her şeyiyle sevdiğim her yeriyle aşığım Ankara'ya...
Ankara aşkımdan şöyle bir kısaca bahsettikten sonra asıl konumuza gelelim..
Yağmur.."En güzel bişey"lerden biri..Yağmuru dinlemek ayrı,izlemek ayrı bir huzur verir..Ama bir de yağmuru söylemek vardır ki o en güzelidir..Bir yandan kahveni yudumlarken bir yandan da yağmura yazılar yazıyorsan bunun adı yağmuru söylemektir..İşte bugün yağmurda ıslanırken en çok bunu yapmak istedim..Yazmayı..O an kelimelere dokunmak istedim,yağmuru söylemek istedim..Yapamadım ama en güzel bir şeylerden biri olan bişiyi yaptım..Kokusunu içime çektim..Sevgilinin kokusunu içime çeker gibi hücrelerime kazıdım..Mutlu oldum...Umut doldum..Bu yüzdendir ki..Bir daha sevdim bir daha aşık oldum hem ona,hem yağmura hem de Ankaraya..
Sevgiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder