2 Temmuz 2011 Cumartesi

"u" harfi önemlidir.

Gece gece kendime bir yeşil çay yapmışım ki sormayın..Sıcak mı sıcak,leziz mi leziz,içip içipte doyulamayası falan gibi sıfatlarla anlatmayı çok isterdim lakin,yapamam.


Bugün günlerden pazar,sevmem.Hele pazar kahvaltısı yapamayacağım pazarları hiç sevmem.Neyse bu tatsız muhabbeti de geçelim..
Gelgelelim neye gelelim,tam olarak şu an saçmalama modu tavan yapmış bir kişiliğim..
Hani o kadar tavan yapmış ki neye saçmalayacağımı bile bilmiyorum..
Fok balıkları yalnızmış ona mı saçmalasam 
Feto "Cemre Beklentisi" diye kitap yazmış ona mı saçmalasam bilemedim..
Bu yaman çelişkiler,bilememekleri falan koyayım bir kenara da ciddi konulara geleyim en iyisi..


Biliyo musunuz renkli kalemlerim,renkli kağıtlarım yok artık ama bunu üzülerek söylemiyorum.Rengarenk kağıtlara rengarenk kalemlerle yazmak avunmak avunmanın da ötesinde değişkenlikti ama artık tek renk kağıda tek renk kalemle yazılar yazıyorum.Bembeyaz kağıda belirsizlikten uzak netlik ve kararlılıkla yazılmış yazılarımdan ötürü mutluyum bir o kadar da umutlu.Mutluluk kadar önemlidir (u)mutluluk,benim lügatımda Umutluluğun tanımı mutluluğa U'lar hediye etmektir.Anlayacağınız umutluluk kadar önemli olan bir şey de "u" harfidir.Önemli harftir.Tabi benim u-mutluluk günümüz şartlarında olmuş e-mutluluk ya neyse varsın olsun!


Şu anda deniz olan bir yurdum şehrinde,kasabasında vs.inde olmak ister miydim?İsterdim çok isterdim hem de ..Zamansızladığım günlere inat bolca zamanım olan şu günleri yurt odasında geçirmek yerine denizlili bir kentte geçirmeyi yeğlerdim fakat gel gör ki hayal kurmak güzeldir..Ankarayla henüz evlenemedim balayına çıkamıyorum.


Yemek yapmak istiyorum,yeni yeni tatlılar yapmak istiyorum..Çağımın sorunu üşengeçlik gibi bir hastalığım olmasa belki mümkün olur isteklerim..Ne bileyim belki o zaman düşündüklerimle fiillerim uyuşur ve fiilimsi bütünü(bkz.mayışmak) olmaktan çıkar.


Neyse bakalım bugünlükte bu kadar olsun.Gününüz aydın olsun bana da iyi geceler olsun çok tatlı rüyalar olsun.Rüyam en sevdiğimden,çikolatalı olsun bir de içinde bolca aşk olsun:)Şarkımızda aşktan olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder