15 Ocak 2011 Cumartesi

Her gün aynı rüya....

Her gün...her gün....her gün....

Her gün,hep baştan aynı rüya görülür mü,aynı rüya yaşanır mı?Hayat kıskançlıklarını hep sürdürüp insanın hayatını ters düz etmekte bu kadar azimli davranır mı?

Garibim işte son zamanlarda..Bi garip...nereye baksam aynı şey gözlerimi kapatsam aynı rüya,gözlerimi açsam aynı..Aynı işte..Karmaşık,labirant gibi..nasıl çıkılır labirentlerdenki..Gitsem aynı,kalsam aynı,konuşsam ayrı,sussam ayrı..Ayrı işte ya...

Günler birbirini kovalarken 2yıl çabuk geçer mi?Bu okulda biter mi dedim...Gidesim geldi birden aslında pek gidesim var Ankara'dan...Hiç bu kadar gri gözükmedi gözüme Ankara..

Çok bir şey istemiyorum hayattan aslında..Biraz huzur..Fena olmaz diyorum hani..Ağzıma etmese iyi olabilir böyle zor zamanlarda...Zamanla işbirliği yapıp her şeyin üstüste gelmesine sebep olmasa ve kalabalıkların içinde yapayalnız hissetmeme yol açmasa...

Bir tek ben miyim acaba bu durumda sanmam...Zor zamanları tek başıma yaşamıyorum hayatla..Farklı sebeplerle,farklı şekillerde de olsa dostlarla birlikte nasibimizi alıyoruz aslında..Kimimize sağdan kimimize soldan sebep aynı oluyo sonuçta..

O zaman bende hepsine her şeye //////////////// koyarım bir damla gözyaşıyla birlikte bu yazının sonuna..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder