9 Haziran 2011 Perşembe

Seviyorum DAAA Seviyorum

http://www.hurriyet.com.tr/magazin/yazarlar/17887469.asp bir arkadaşım bu yazıdan yola çıkarak -seviyorum- listesi yapmamı önermiş,yapalım;

*-Seviyorum- listesi yapmayı seviyorum aslında sevmeyi seviyorum

*Şu anda yaptığım şeyi(yazı yazmayı) seviyorum

*Kahvaltıyı ve bal-kaşar ikilisini ve tabiki çikolatayı seviyorum

*Başucumda bir sürü kitabım olmasını seviyorum

*Yürümeyi seviyorum

*Gökyüzünü ve bana gülümseyen güneşi seviyorum

*Arkadaşlarımı ve hayatımı güzel kılan herkesi seviyorum

*İçimdeki çocuğu seviyorum

*Müziği seviyorum,onu anlamlı kılanları seviyorum

*Tüm dengesizliklerine rağmen -aşıklığına veriyorum- Ankara'yı seviyorum

*Bölümü veee Hacettepe İşletme Topluluğu'nu seviyorum(:

*Twitter gerçeğini seviyorum

*Şarap içmeyi seviyorum

*Uzun yolculukları,yolculuk yapmayı seviyorum

*Umudun varlığını ve bedenime yaydığı tarif edilemez duyguyu seviyorum

*Hayallerimi seviyorum

*Günaydın demeyi ve bunu duymayı seviyorum

*Nazım Hikmet'i seviyorum

*Fotoğraf çekilmeyi seviyorum

*Kahve içmeyi seviyorum

*Uyumadan önce "Bana Bir Masal Anlat Baba" dinlemeyi seviyorum,babamı seviyorum(:

*Tabiki Anneciğimi de seviyorum

*Konuşmayı,paylaşmayı ve yaşamayı seviyorum

*Ve evet kendimi de seviyorum(:


ps:Çok eğlenceliymiş bu listeyi yapmak,"eğlenmeyi seviyorum":)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder